City Dressing: Opvallende eyecatchers voor evenementen

Opdrachtgever: International Film Festival Rotterdam, Ahoy Rotterdam, Museum Boijmans van Beuningen, Stichting Rotterdam International Fringe Festival

De behoefte van festivals en evenementen om zich met grote kleurrijke promotie-uitingen in de kijker te spelen wordt steeds groter. In Rotterdam verzorgden we als onderdeel van de city dressing, op het Stationsplein voor Rotterdam Centraal, eyecatchers voor onder andere:

  • International Film Festival Rotterdam (IFFR) – een spectacular van de tijgerkop (het festival logo)
  • ABN AMRO World Tennis Tournament – een knalgele mega tennisbal met een doorsnede van 3 meter
  • Museum Boijmans van Beuningen – drie gestapelde elementen die verwijzen naar de Bauhaus tentoonstelling
  • Games Week in Rotterdam Ahoy – een grootformaat gamestoel
  • North Sea Round Town – een 4 meter lange spectacular van een trompet

 

Doel van de objecten: opvallen!

In de praktijk doen ze dat ook, voorbijgangers maken er foto’s of selfie’s van die op social media veelvuldig zijn terug te vinden. Ook de traditionele media besteden graag aandacht aan deze eyecatchers. Naast deze spectaculars maakten de evenementen voor de aankleding in de stad ook gebruik van banieren.

 

Meer weten over onze aanpak?

Ook interesse in city dressing of buitenreclame voor uw project? Bel 078-7370185 of maak gebruik van ons contactformulier.

Eyecatcher al city dressing voor de GES conferentie in Den Haag